עברית שפה קשה

עברית, בדגש קל על עברית מדוברת בת זמננו

3.3.07

למתקשים בקריאה

מדי פעם מגיעות אלי פניות של אנשים המתלוננים שקשה להם לקרוא את הטקסט בבלוג, בגלל גודל האותיות או הצבע של הרקע. אני שוקל לשנות את הרקע, אבל לגבי גודל האותיות קיים פתרון פשוט: ניתן לשנות את גודל האותיות על-ידי הליכה לתפריט "תצוגה" (או View) של הדפדפן, ובחירת גודל טקסט גדול יותר. כך אפשר לשנות את גודל האותיות, עד שמגיעים לגודל טקסט שנוח לקריאה.

אופציה זו שימושית במיוחד כאשר מופיע טקסט מנוקד, שכן התצוגה במקרה זה היא באמת קשה לקריאה.

פתרון קיצוני יותר, למי שצריך, הוא לעשות מינוי ולקבל את הודעות הבלוג במייל (ראו קישור בצד שמאל למטה). בצורה כזו תקבלו את ההודעות לתיבת הדואר שלכם - ושם בדרך כלל התצוגה היא של טקסט שחור על רקע לבן.

9 תגובות

Blogger Eesh כתב

מינוי או מנוי?

2:13 אחה״צ  
Blogger n0nick כתב

אני בכל אופן הייתי משנה את הפונט עצמו. אני מבין את הבחירה בפונט serif לבלוג על השפה, אבל הבחירה בפונט Times עברי עושה את הקריאה מהמסך קשה יותר מבד"כ.

אולי תשקול לעבור לפונט אחר ומוצלח יותר, דוגמת David?

3:31 אחה״צ  
Blogger אהוד כתב

החתימה עצמה נקראת מינוי. מנוי (בקמץ) הוא האדם עצמו.

4:40 אחה״צ  
Blogger אהוד כתב

אני אשקול להחליף את הפונט.

6:01 אחה״צ  
Anonymous אנונימי כתב

למתקשים בקריאה בגלל גודל האותיות - לחיצה על ctrl ומקש + (שנמצא בימין המקלדת, מעל ה- enter) תגדיל את האותיות. לחיצה על ctrl ומקש - שמעליו תקטין אותן חזרה.

8:03 אחה״צ  
Anonymous אנונימי כתב

In Explorer 7 you have a handy "instant zoom" magnifier on the bottom right. 125% is enough for me to read your tiny font without glasses.

11:07 אחה״צ  
Blogger --- כתב

לחיצה על CTRL וסיבוב הגלגלת בעכבר משנה את גודל הפונט ברוב התוכנות

11:14 לפנה״צ  
Blogger Eyal Soha כתב

אם כל כך הרבה אנשים מתלוננים (ואני מצטרף עליהם), למה שלא תשנה את הגופן בעצמך? התבנית שבה האתר מוצגת אפשר לשנות. חיפוש פשוט הוביל אותי

11:16 אחה״צ  
Blogger Eyal Soha כתב

http://hebrew-templates.blogspot.com/

תבניות עברית עבור בלוגר

11:18 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home